Miez?

Szakértői blog, a virtuális világokról, legfőképp a Second Life-ról

SZÖVEG NAGYÍTÁSA: CTRL-+

Utolsó kommentek

RSS feedek

|home|

Nautilus - a Linden Lab mint tartalomszolgáltató

2008.10.23. 12:53 a. prospero

   A Nautilus szimek látszólag egyik napról a másikra jelentek meg, de valójában ezek felbukkanása beleillek a Linden Lab szerepvállalásának kibővítését, súlypontjának fokozatos áthelyezését szolgáló project-ekbe. 

 

Nautilus - Hannibal ... ezt a képet szorozzuk fel a teljesség kedvéért 10-el...
 

Azzal ugyanis, hogy az SL és az opensim-es világok átjárhatók lesznek (ill. technikailag már most azok), kevesebben fognak virtuális földet venni és bérelni, bérleti díjat fizetni a san francisco-i cégnek, így kénytelenek új "frontokat" nyitni. (És PR szempontból sem mindegy, hogy az őskáosz állapotában leledző mainland-et mutogatjáj, vagy a tűrhető kategóriába sorolható Bay City / Nautilus / ... szimeket.)

Üzleti szempontból nyilvánvalóan értékelhetetlen a project, majd megint lesz néhány eszelős, aki a 2000 L$-ról (kb. 7,5 USD) induló parcellákért kifizeti a fél univerzum árát, mint tették azt Bay City esetében

Az anonimitásbe kényszerült építők, az LDPW-nek (Linden Department of Public Works -- Linden Közművek) dolgozó vakondok (Mole) vezetéknevű avatárok által nem túl magas (amerikai szinten megalázó) órabérben felhúzott szimek meglehetősen egyhangúak, és középszerűek, természetesen, ha figyelembe vesszük a termelendő mennyiséget, egyáltalán nem ilyen negatív a végső vélemény.

Az más kérdés, hogy kik költöznek majd be egy krétakori Görögországot idéző szimcsoportba, ami az egyhangú épületek mellett totális sík vidéken helyezkedik el, és még a Bay City-ben fellelhető aprányi izgalmakat ígérő bár/bóling/stb. sem kapott helyet.

 

 

Középszer textúra

Az olyan helyfoglalók, mint a többé-kevésbé elfogadható minőségű, itt-ott már sculptokkal is operáló templomok nagyszámú jelenléte nem pótolja az igazi tartalmakat, sem a könnyed-komolyabb szórakozási formákat, és kétlem, hogy az egyszeri amerikai vásárlók görög jellegű templomokba való vándorlással ütnék el Second Life-ra szánt szabadidejüket.


Pedig itt még kvazárkitörést is kapunk... Glow a köbön...

Zárásként, hogy ne temessem azonnal a Nautilust, az előd példájából szerettem volna felhozni némi pozítívumot, így Bay City több területére is ellátogattam. Nos, az eredmény lehangoló: a forgalom 1 és 115 között volt az öt meglátogatott parcellán, vagyis az összes látogató által eltöltött összes idő kb. ennyi perc volt...

Ezek után, a sokkal speciálisabb témát feldolgozó Nautilus szimegyüttesnek nem jósolok nagy jövőt, az egyetlen ok, amiért mégis érdemes lehet ideköltöznie a mediterrán romantikáért rajongónak, az a hasonló szerepjátszó (rp) groupok bizonytalan léte. Hiába csatlakozunk ugyanis egy ilyenhez, elképzelhető, hónapok múlva föld és csoport nélkül találjuk magunkat.

Nautilus pedig még évekig megmarad egy lakatlan, unalmas szellemvárosnak...

Szólj hozzá!

Címkék: turisztika mainland

A bejegyzés trackback címe:

https://secondlife.blog.hu/api/trackback/id/tr18727979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása