...nekem. Gondolom a cím legalább pár embert idevonzott, hiszen mi más érdekelné az átlag magyart az SL-ben, mint az ingyen pénz?
Elmesélek egy mókás történetet. Annak idején, úgy 2006. augusztusában(?) töröltem az accountomat. Hogy miért, az most nem számít. Aztán, mikor újra bejelentkeztem, észrevettem, hogy kaptam fizetést. (A "stipend"-et, ami 400 L$ hetente.)
Azóta jeleztem már ezt nekik, hiszen jelentős összeget halmoztak fel a számlámra, de a legutóbbi fejlemény kellően mókásra sikerült, hogy megosszam:
Avatar Name: | Howard xxxx |
Preferred Language: | English |
Details: | Hi, I'd like to uncancel him. Though he is not cancelled at all. Also, I think you keep on giving him money, which is nice, but... why? |
Vagyis kb. kértem, hogy legyenek már olyan rendesek és vegyék le a "törölve" jelölőt a nevem mellől.
Erre (sajnos a válasz most épp nincs nálam), ha jól emlékszem Benjamin Linden (de majd javítom, ha mégse) replikált, hogy igazából már olyan régen törölt állapotú az account, hogy nem lehet visszatörölni.
Jó, mondom, akkor köszöntem, marad minden így.
Nem sokkal később érkezik az e-mail, hogy "Érdeklődünk, elégedett volt-e a szolgáltatásunkkal?", mármint a supporttal. Persze, nem is kaptok választ.
Eltelik n idő, jön a következő, ezúttal Francescától: "Kérjük, add meg az RL nevedet, születési idődet, e-mailcímedet (ezt minek?), stb. és a titkos kérdésedre a választ, hogy segíthessünk... vagy hívd az alábbi számokat".
Sajnos a regisztrációnál ezeket némi csúsztatással adtam meg, amikre majd 3 év távlatából nemigen emlékszem, ezért kénytelen voltam nem válazolni nekik, mire január 7-én egyszerűen lezárták a ticketet.
És persze azóta is kapom a heti fizut, és továbbra is marad a cancelled account. Egyébként sejtem, mi lehet a trükkje a dolognak, de ha arra nem képesek, hogy egy ilyen hibajegyre, "PÉNZT KAPOK TŐLETEK, DE MIÉRT?" egy picit is jobban odafigyeljenek, nem is érdemelnék meg, hogy újabb e-mailt írjak nekik az ügyben.
Utolsó kommentek